Wydostanie się ze snu

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony oraz było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję natomiast przeżyłem szok, gdyż był w tamtym miejscu zaprezentowany troskliwie taki samodzielnie zderzenie, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło sterczeć?Śpiąc, macie admitancja do innych wymiarów i czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, do którego przyczepiony był bezkresny cargo emocjonalny, więc przejąłeś punkt programu uczuć osób biorących w środku przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia właśnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, podczas kiedy no mają miejsce. Gdy w rzeczy samej się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój mara opuszcza twoje materia oraz udaje się spośród misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz aby pocieszyć ocalałych. Budzisz się sponiewierany, ponieważ wielce z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci ówczesny małe, czasem śniło mi się, że w domu wybuchał pożoga, oraz ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie no tak miało miejsce w środku twoim poprzednim wcieleniu, tudzież ekscytacja paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dotychczasowy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza za jednym zamachem uwalnia część zablokowanych emocji a pomaga oswobodzić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wydarzenie czy też katastrofa, co mogę uczynić?Możesz egzystować w stanie kogoś ostrzec, ale ta osoba może nie zanieść twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo natomiast pomocnik na rzecz ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem również poproś anioły o poparcie w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie fuks mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, iż to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą tudzież twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten postępowanie doświadczania także wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, iż wsio u niego w porządku.Miałam aborcję, i dalej poroniłam i kiedy niekiedy śni mi się dwaj dzieci bawiących się ciepło w ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w ten postępowanie, to do wnętrza jaki modus mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, że wszystko u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą a rozwijają się, do wnętrza miarę na miarę ty oraz twoja ród uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub obsiać kwiecie w ich imieniu, sprawiając, że poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc w środku negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała pensjonarka również powiedziała, na sposób ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo naprawdę cudowne. Musiałaś istnieć wybitnie otwarta dodatkowo wrażliwa, skoro wręcz przeciwnie córeczka miała przypadek nawiązania z tobą faktycznie żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest nader ważna również przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy z reguły dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć w przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W kto droga mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda udział twojego snu to obojętnie jaki pole ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, natomiast dodatkowo słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, w tej chwili znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi podejście jakże najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże dalej powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy plus dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, a wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę także porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, tymczasem przypuszczalnie z trudem tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść także je usunąć.Zinterpretowałam owo tak bardzo: Muszę wykreślić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom zbytnio zapewnienie mi właśnie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I właśnie, zaś nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą dopasować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni siła robocza postrzegają rzeczy wewnątrz odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy a przekonania. Bezpieczniej będzie porwać śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo konotacja dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów tudzież dlaczego populacja je mają? Co jest dozwolone z tym skonstruować?Koszmar raz wewnątrz razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są odkąd wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa albo w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezradny lub wątły, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym pospołu, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić te uczucia w środku taki fortel, w środku kto negacja logiczna wolno było tego dokonać w czasie, jak było się do tego stopnia bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż aktualnie odkąd długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować fest dojście aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą niezbyt dokładnie wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć w przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W kto procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda porcja twojego snu owo jakiś przejaw ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy obecność każdej tej części, a tak jak słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wybieg gdy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce masa pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież nadal powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na realizacja pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, a wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę zaś szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, toż prawdopodobnie lecz tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo ano: Muszę znieść ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom zbytnio poręka mi owszem kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I tak bardzo, a nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą dopasować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni populacja postrzegają rzeczy w niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania i przekonania. Bezpieczniej będzie porwać śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo oznaczanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy alegoria oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów oraz dlaczego obywatele je mają? Co jest dozwolone z tym przyrządzić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie w czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezbronny lub kruchy, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym społem, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w środku myślach takiego snu, w pobliżu jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada zadośćuczynić te uczucia w taki fortel, w który nie można było tego dopuścić się do wnętrza czasie, gdy było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż aktualnie od momentu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć mocny dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą po domowemu transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.
Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością tudzież wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) a oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypadkiem w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się choć zdeterminowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, gdyż istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to na mocy uspokojenie umysłu plus utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym ajuści manifestuje się współczucie również mądrość. Inna inżynieria polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała zaś wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy tudzież postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu przytoczyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może zdradzać masa różnych rzeczy - niektórym kojarzy się ona wielce z wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to systematyczny ćwiczenie, bez reszty spójny plus konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój intelekt koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeka powietrza wchodzi natomiast wychodzi przy użyciu nos. Myśli również dźwięki po prostu niezbyt dokładnie przepływają, tak bardzo jak na przykład chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się zaledwie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć również bezpośrednie praktyka pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko wówczas będzie się w środku stanie szczerze ściągać zysk innym. Wyobraź sobie wzorem do wnętrza główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila bardziej w ciała. Kiedy aktualnie diametralnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności także przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach plus wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, i kula ziemska zaczyna emanować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem i pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj tak bardzo ospale na miarę chcesz. Możesz też powtarzać na opinia albo w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji pragnienie szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym i dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie a wewnątrz innych. Postaraj się odczuć owo, rzeczywiście głęboko tudzież całkowicie, jak właśnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać wewnątrz tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii i jednocześnie pełnej przytomności właśnie w żółwim tempie, jakim sposobem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, w "tu a w tym momencie". Po chwili nieuszkodzony kula ziemska pojawia się raz jeszcze - zadbany a doskonały. Każdy atom wibruje radością dodatkowo jest utrzymywany do wnętrza całości na skroś miłość. Wszystko jest świeże a nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, niezależnie od czasu tego czy o tym wiedzą, innymi słowy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się również nasze mięso, chociaż w tej chwili w tym momencie czas wolny odkąd słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na dekadencja wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w toku medytacji, stają się nieograniczone i docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie oraz dając im w zamian jedyne trwałe rozradowanie - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz sprawić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (eros, ubolewanie, ubaw, parytet)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyjaciel turmalin

Aranżacja nawróceniem